2021/10/03

Ahol szereplő is van...

Kimondottan örülök, ha nézik a blog posztjait kedves Olvasóim és kifejezetten jó szerintem, ha olyan hozzászólás érkezik, ahol észrevétel van. Egy blog észrevételek, kommentelők nélkül nem blog. Így történt, hogy az egyik hozzászólásnál kapott reakció volt teljesen jogosan, hogy ha mostanában töltök fel virágfotókat nincsen rajtuk semmi, csak a virág. Így feltúrtam a mostani fotókat egy kicsit és igyekeztem olyan képeket találni, ahol úgymond más szereplő is van a fotón. Persze azért is lesznek hagyományos, "szereplő" nélküli virágok is.

Ebből állítottam össze egy kisebb összeállítást, hadd beszéljenek inkább a fotók.

















5 megjegyzés:

  1. A szender a kedvencem ! Nagyon nehéz jó képet készíteni róla - de néhány sikerem nekem is volt már vele. Igen ! az ilyen képeket sokkal jobban kedvelem, mint amin "csak" virág van - bár azok is szépek, de egy "állatos" az akár egy történetet is tud mesélni (nekem)....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, így van. Nálunk nagy öröm van, hiszen ezek a szenderek a saját kertünkbe jönnek a virághoz, nem kell messzire mennünk érte. A szenderes fotók pl. most szombaton készültek. Egyébként nem könnyű őket fotózni, én 30 fotóból ennyit hagytam meg, amit használhatónak véltem.

      Törlés
    2. Nekem zsebkendőnyi kertecském van - viszont vélhetőleg olyanok a virágaim, melyeket szeretnek a szenderek, meg a duci poszméhek. És mindig vannak pókjaim. Ők hárman a legtöbbet fotózott állataim (a macskák és a hajdan-volt kutyák után...)

      Törlés
    3. Most ősszel nálunk is nyílik egy virág, amire jön a szender, csak ugye mivel dolgozom, csak hétvégén jöhet számításba a kert, mint pihenés. Poszméhek is jönnek szép számmal, meg lepkék is, csak győzzük kivárni :o) Itt kutya van, cica nincs sajnos, max szomszéd macska, de Lali óta nem nagyon mernek átjönni szerencsére :o)

      Törlés
    4. Szép lehet a zsebkendőnyi kerted :o)

      Törlés