2020/10/31

Vácrátóti Arborétum ősszel

Vannak helyek Magyarországon, ahová rendszeresen visszatérünk. Ezek közé tartozik a Vácrátóti Nemzeti Botanikus kert is, mely mind szépségével, állatvilágával, madárvilágával elvarázsol bennünket. Szép hely, hatalmas park, vízesések, csobogók, évszakról évszakra más arcát mutatja. Hol varázslatos színvilág, hol mesés tulipánok, hol téli hangulat fogadja a látogatót... Lényeg, hogy a helynek amúgyis megvan a maga hangulata, amit külön feldobott most, hogy lehetett frissen készült kemencés lángost, házi rétest venni.

Most az őszi tájfotók, hangulatképek elkészítése volt a fő cél, erről állítottam össze egy kisebb élménybeszámolót.


Már az elején tudtam, mi lesz most a téma...

Idén szép őszünk van, ne is tagadjuk....

Utolsó próbálkozók: Dália a kertben....

Egyedül...

Szeretem ezt a kertet

Ez így most nagyon bejött

Kicsi vízesés, de szép...

Itt jégmadarat láttunk! Értékelhető fotó nem készült róla, mert messze volt... 

Út az őszbe...

Leírhatatlan

Találkoztam a nagy kedvencemmel a csobogóval

Csendes csobogó... Engem megnyugtat ez a hely

Távolból visszanézve

Vízimalom... Vajon mi mindenről tudna mesélni, ha tudna?

Egy kedves mókussal futottam össze

Az elvarázsolt tó
Az őszi színek

Őszi minimál

Én is itt vagyok - mondja a mókus :o)

Készültek hangulatfotók is...


Érdemes egy nagy sétát tenni...

A híd...

Felfelé a sziklakerthez

És az évszak mesés varázsa...

Egy igazi sárgaság...


Bizony, ősz van...

És még virágokkal is találkoztunk....

Engem most ismét nagyon megfogott ez a kert, nemhiába térünk vissza évről évre. Nincs közel, de megéri, 3-4 órát simán el lehet ott tölteni. És érdemes fényképezőgépet is magunkkal vinni, ha szép fotókat akarunk készíteni...


2 megjegyzés:

  1. Hogy a csudába lehet egy mókust lefényképezni ? Amikor ide-oda rohangál ? Szóltál, higy álljon meg egy kattintás erejéig ? :-)
    Nagy szerencse kell hozzá, nekem jó képem mókusról még sose volt....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehéz őket lefotózni, Ő türelmes és jófej volt. Először nem is őt akartam lencsevégre kapni, aztán a jellegzetes mókus hangot meghallva, kezdtem figyelni (szerintem Ő előbb vett észre engem). Hat fotóból kettőre mondtam azt, hogy jó lett.

      Törlés