2023/09/12

Egy fotogén mókus

A mókusokkal ritkán van szerencsém mostanában - ez a mostani azon kívételes esetek közé tartozott, hogy egyszer csak megjelent és ki is tudtam figyelni, hogy merre jár a "drágaszág". Történt egyszer, hogy kint ültem a kertben - még nagyon hajnalban és érdekes zajokra lettem figyelmes. Hamar kapcsoltam, hogy akár mókus is lehet, hiszen dió már bőven van - így felpattantam és a hang irányába eredtem (ugye a fülem még jó...). Hamar meglett a fotóalany és a mozgási irányát is sikerült lekövetni - ami valljuk be nem egyszerű.

Erről pillanatról hoztam pár fotót...








2 megjegyzés:

  1. Olyan aranyosak ! Én legutóbb a Mecseken láttam egy nagyon érdekes, egészen sötét bundájú mókust. Remélem, csak sötétbarna volt és nem szürke-mókus...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméljük, hogy nem. Én imádom őket, sokszor a véletlennek köszönhetem, hogy az összefutok velük, vagy a szerencsének :o)

      Törlés