2023/09/02

A Balaton másik arca

Lassan már hagyománynak mondható, ha nyár van a Balatonra megyünk nyaralni. Ez több szempontból előnyös, mert édesapám révén a szállásért nem kell fizetni és ha ott vagyunk tudunk neki segíteni a házi, kerti munkálatokban. 

Legutóbb egy olyan élményben volt részünk, hogy a Balatont teljesen másképp láthattuk egy közelgő vihar miatt. Erről jut eszembe gyerekkorom egyik legrosszabb emléke, amikor lementünk a mólóra egyet sétálni és amikor kezdett a csim-bum rohanva mentünk vissza a házhoz, de közben persze a szakadó eső és a villámlás elkapott bennünket...

De a mostani történet szerencsésebb és szerencsére sikerült nem csak szokványos, túrista fotókat csinálni a magyar tengerről... Valahogy mindig is szerettem volna vihar előti képeket csinálni, ez most szerencsésen összejött :o) Persze most is képekben mesélem el kedves Olvasóimnak.































Jó kis kikapcsolódás volt - a fotózáson belül legjobban a madarak lencsevégre kapása mellett a tájfotózás kapcsol ki. A fények játéka egyszerűen meg megunhatatlan téma számomra...

2 megjegyzés:

  1. Őszintén szólva ilyen látványt én csak biztonságos zárt ablakú szobából "szeretek" nézni. Idén valahogy kijutott nekünk is a viharokból....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bevallom, én is izgultam mi lesz ebből. De szerencsésen felértünk, mire elkezdett esni az eső. Átéltem már pár ottani vihart és ilyenkor ugyan szégyen a futás, de hasznos :o)

      Törlés