2023/09/17

Búcsú a nyártól

Bár még javában tart a "vénasszonyok nyara" néven említett nyárutó - azért már lehet érezni, hogy közel van az ősz: sárgulnak a levelek, nincs akkora ereje már a napnak, a madarak ismét megjelennek a kertben, A madáretetés, lesben ülős szezon még várat magára egy picit. Joggal felmerül a kérdés miért töltök fel még nyári fotókat - a válasz egyszerű: bokros teendőim miatt - lakásfelújítási project mellett már nem sok idő marad a fotók feldolgozására.

Így most ebben a bejegyzésben teszek közzé még a nyár vége során készült képeket, melyek közel állnak hozzám és remélem kedves Olvasóimnak is megnyerik a tetszését :o)


Brazil tölcsérjázminra lettem figyelmes

Sejtelmesen gyönyörű

Meseszép a zöld perje

Szorgos munkás

A kert ékessége

Mindig megfog a látványával

Koronás keresztespók tökéletes hálójával

Mindig lenyűgöznek

Kerti mályvacserje

Szomorkásan...

Mióda madarászom nem vagyok nagy macskás, de ez a cica elvarázsolt... :o)

No meg ezzel a nézésével....

Méltóságteljesen

Hápi modellt állt

Vízsceppesen gyönyörű



Ikrek

Az árnyékliliom nagy kedvencem

Jövőre még többet szeretnék


Egész közelről lefotózval

Csak egy vízcsepp

A tavak szinte állandó vendége, vagy ott lakója

Szintén szépséges: Menyecskeszem

Csicsóka került a kertbe, de hogy? Nem ültettünk ilyet...

Egyszerűen szép


És rengeteg szorgos munkás...

Bársonyos kakukkszegfűből még egy utolsó próbálkozó

Szeretem az ilyen fotókat újabban

Megakadt rajta a szemem...


Feldobja a kertet, ha van ilyen...

Szitakötő

Mint egy ékszer


Szitakötő hagytam magát lefotózni

Még egy utolsó tavirózsa idén...

Megvilágítva

És egy utolsó kép zárásnak

2 megjegyzés:

  1. 1. Kár, hogy a zöld perjéről nincs közelebbi fotód - nagyon szeretem az ilyen közeli képeket.
    2. Az első szitakötős kép is szenzációs !!!!
    3. A "mint egy ékszer" rózsa olyan, mint valami égi varázslat : lebeg illatosan a sötét éjszakában (szerintem....)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1. Sajnos nem mentem közelebb, akkor egy hirtelen meglátás volt, egyébként valóban nagyon jó fotótéma....;
      2. Köszönöm szépen!;
      3. "Mint egy ékszer" rózsa - szeretem az ilyen fotókat is, ezzel a fényképezőgéppel könnyen lehet ilyen kompozíciókat csinálni szerencsére :o)

      Törlés