2022/01/23

Törökbálint télen

Mióta elköltöztünk Budapestről a panelrengetegből megszerettük Törökbálintot. Bp. igazából nincs messze, viszont itt rengeteget lehet kirándulni, ez különösen fontos mióta kutyusunk is van. Én még messzire nem mehetek, de feleségem rendszeresen megy vele sétálni és ilyenkor odaadom neki a másik fényképezőgépet, hogy készítsen szép téli tájfotókat. No addig sem unatkozom, én meg ha időm van a lesben ücsörgök, de erről egy másik bejegyzésben írok.

Most hadd jöjjenek a téli tájképek :o) 













2 megjegyzés:

  1. Ha havas képet készítenék, elsők között a "nyomok a hóban" téma szerepelne. Nagyon élveztem ugyanis régen, amikor itt-ott különféle nyomokat láttam, s próbáltam kitalálni mi járhatott arrafelé. Kutyátok -látom- kellőképp élvezte a helyzetet ! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem rossz téma, ha van az embernek rá ideje és türelme meg lehet próbálni. Igen, kutyus nagyon bírta a havat, alig lehetett hazaráncigálni, legalábbis feleségem ezt mesélte :o) Itt jobban megmaradt a hó, nem olvadt el annyira, mint máshol.

      Törlés