2022/01/26

Őszapók fotózása

Sokszor gondolkoztam azon, ha csak ez az egy madárka lenne a kertünkben akkor is felépítenénk a madárlest fotós, madarász barátommal, hogy megfigyelhessem őket. És arra jutottam, hogy igen, lenne les akkor is a kertben :o) Egyszerűen tüneményesek, ahogy csapatosan megjelennek és szemlátomást örülnek a kertben elhelyezett cinkegolyóknak. Amikor jellegzetes "szirr-szirr-szirr" egymással kapcsolattartó hangjukat meghallom azonnal lázba jövök, fényképezőgép a kezembe került. A csapat egyedei miközben az erdőt, mezőt repülik körbe és élelem után kutatnak így tartják a kapcsolatot egymással.

November-december folyamán sajnos alig láthattam őket, viszont a fagyos január meghozta a szerencsémet és az egyik nap megjelentek a kertben, ilyenkor hitetetlen boldogság tölti el a szívem. Természetesen a cinkegolyóra zoomoltak rá egyből, elég rendesen fogyni is kezdett, aminek szintén örültem. Ezen a napon az őszapók egy újabb élménnyel ajándékoztak meg és ha már messziről meghallom a hangjukat a kertben "szaladok" a kerti leskunyhóba, hogy megfigyelhessem őket...


















2 megjegyzés:

  1. Aranyosak...
    ...és jó étvágyuk van ! :-)
    Úgy örülök, hogy végre nálam is fogyni kezdtek a madárgolyók !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, rendesen fogyasztanak és nagy csapatban :o)
      Igen, most rengeteg fogy végre, örülök neki én is :o)

      Törlés