2022/01/23

Téli költemények

Fotós naptáramban a január elsősorban a kerti madarak etetése, fotózása és a téli havas képek szerepelnek, mint aktuális feladat... Sajnos havat nagyon ritkán látni, évről évre egyre kevesebbet. Ezért örültem meg, amikor jelezték, hogy péntekről szombatra viszonylag nagy havazás várható. És úgy is lett! :o) 
Gyönyörű nálunk ilyenkor a környék és a kert! Természetes, hogy fényképezőgéppel a kezemben azonnal kimozdultam. Kb. 5-10 cm hó esett, ami ritkaságszámba megy mostanában, így remegő kézzel kezdtem el témázgatni, így készültek az idei első fotók. És persze azt is tudjuk, hogy ez a látványnak sem utolsó természeti csoda elég hamar el fog olvadni... Így nem vártam, hanem fotóztam.

Az így készült képekkel mutatom be kedves Olvasóimnak, hogyan is nézett ki a kertünk ezen a csodálatos szombati reggelen... Bizony némelyik olyan volt, mint egy költemény...





























Egyszerűen mesés volt a most szombat, öröm volt erre felébredni. Persze havat lapátolni is kell, ami még egy bónusz feladat a sportolni vágyóknak. Szeretem a havat, amikor frissen leesik és ropog a lábunk alatt... Mostanában ritka élmény sajnos.

2 megjegyzés:

  1. Én már olyan öreg vagyok, hogy csak "ablakból" szeretem a havat, mert nekem teljes bezártságot jelent. Nem merek ugyanis kimenni, annyira félek az eleséstől (és a mo.i eü.helyzettől - tavaly egy rokon és egy ismerős halt bele combnyak törése...) De ettől függetlenül én is szépnek látom. Szerencsés voltál, hogy még madarakat is tudtál fotózni. A bokrok, fák némelyike is olyan, mintha valami álombéli csipkefüggönnyel lenne takarva. Elismerem, szép a tél....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, nekem legjobban az tetszett, amelyiket trollnak neveztem el magamban - olyan mintha szája és szeme is lenne D. Amúgy messzire én sem mentem, én is potyogós vagyok és most, de máskor is jobb, ha nem történik meg. Ez mind a kertünkben volt, nagyon szeretem ezért. Szörnyű tragédia, hallottam én is történeteket elesésekről, amik nem jól végződtek... :o(

      Törlés