2022/05/19

Madárportrék

A télen készült több madárportré is a kerti lesből - és persze tavasszal is, ebből válogattam egy kis ízelítőt a fotónapló látogatóinak. Jó dolog ez a kerti les és hogy ennyi látogató van ki gondolná? Persze van egy-két régebbi fotó is köztük, aki régebben látogatja az oldalt szerintem kiszúrja majd :o)


Fácán  tavasszal

Örvös galamb

Egyszerű egy madárka

Barátcinege

Csuszka

Balkáni gerle

Harkály koma :o)

Kék cinege

Közép fakopáncs

Őszapó csábos tekintete télen

Zöld küllő pancsolás közben

Meggyvágó

Meggyvágó szomjasan

Rigó portré

És még egyszer :o)

Szajkó, az egyik legjobb portré alany

Tetszik a séróm?

Nekem meg a kajád D

Szarka portré

Vörösbegy

Tengelic

És a végére egy zöld küllő...

2 megjegyzés:

  1. Mindegy, hogy van-e a sorozatban "ismétlés" - olyan aranyosak hogy háromszor is megnézem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sokszor megnézem őket, meg visszanézem, hogy miket fotóztam abban az évadban. Jó dolog ez :o)

      Törlés