2024/04/05

Tavaszi madárforgalom

Amilyen hirtelen jött a hideg volt tél olyan gyorsan el is múlt és helyette megérkezett a jó idő, az igazi tavasz igaz egy kicsit korán. Ilyenkor sajnos már a madárbarát kertünkbe jóval kevesebb tollas barát jön - el vannak foglalva a fészek építéssel, találnak máshol táplálékot. Azért amikor tehetem figyelem, hogy jönnek-e madarak az itatóhoz, vagy éppen a megjavított kerti tóhoz is.

Ezekből a képekből hoztam egy csokorra valót kedves Olvasóimnak :o)

Házi rozsdafarkú az egyik fán

Fekete rigó hím

Egy szerintem jól sikerült portré róla

Használják a madarak a beszálló követ

Örvös galamb érkezett

Elég sokáig volt a farönkön

Pompázó tavasz

Még mindig sok veréb jár az itatóra

Gyönyörű a magnólia fa

"A veréb is madár"

Szajkót is látni még szerencsére

Széncinege állt modellt

Szárnypróba

Vajon mi van ott lent?

Örvös galamb portré

Hatalmas egy nagy madár...

Hosszasan figyelte az itatót

Jövőre mélyebb itatót készítünk

Nyaktekercs örvös módra

Házi rozsdafarkú is megérkezett

Tengelic a fenyőfán


Szundi üzemmód

Már virágzik

Gyönyörű ellenfények

Ősz után a tavasz a legjobb


Balkáni gerle virágok között





Őszapóka

Balkáni gerle pár

Most sokszor láttam őszapót, de erről egy másik posztban mesélek majd

Dolmányos varjú a fűben

2 megjegyzés:

  1. Már az orgona is ? Máskor ezzel díszítettük ballagáskor az osztályokat. Megbolondult a természet...Vajon mi a madarak véleménye erről...Lehet, hogy örülnek ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, most nagyon korán virágzik minden. Én is meglepődtem, de ez van... Lehet nézik repülés közben - jé, itt egy orgona ... :o)

      Törlés