2022/09/30

Most a kertünkben

A fotónapló arculatát most egyértelműen az egyik legszebb évszak az ősz és annak színei fogják átvenni az elkövetkező hónapokban. No meg a madáretetés is lassan. Már rakosgatok ki a tollas barátoknak kajákat, persze egyelőre még csak csalinak. Időnként már meg is jelennek, de még találnak maguknak pl. a szajkó diót, a verebek is ezt-azt, most szerencsére vízben sincs hiány, sőt az utóbbi napokban elég sokat esik. A kerti lesnek még nem jött el az ideje, most egyelőre még ebben a témában "nyugi" van.

Hogy és milyen mostanában a kertünk erről mutatok be pár fotót Olvasóimnak, persze van olyan virág már, ami azóta elvirágzott...


A balkáni gerlék hűségesen jönnek még mindig

Van amikor még csak isznak az itató tálból

Újabban a kertben gombák nőnek, nem ültettük őket

Mesébe illő volt ma így

Makró téma

Lassan minden elvirágzik

Kimentem egy picit a kertbe, kint maradtam

Szép volt így...

Melyik madár jön még? Hát a veréb :o)

Belőlük nincs hiány a harkályfán

Hová lesz a cinkegolyó? 

Pókica a kerítésen

Valahová nagyon sietett...


Ennek a katicának nagyon megörültem

Ő lehet nekem kevésbé örült :o)

De pár fotó készült róla
A gomba meg növekszik

Egyszer biztos ehető :o)

Ma már kapott e-mailt?


Színek változatossága

Feszült figyelem

A fényképezőgép jól elkapta a pókot

Szeretem témák egyike

Rózsa vízcseppesen


A kert szépsége


Lassan lehet gyűjteni a faleveleket :o)

A tóban az aranyhalak jól érzik magukat, úgy látszik

Őket is sokáig elnézegetem

Szépek voltak



Cinke is jön a kirakott csalira

Várom már az igazi etetési szezont

Kerti mozi

Ikrek

Őszi szépség

Magány

Fekete rigó


Rengeteg teendő van még a kertnél, hullanak már a falevelek, azokat össze kell majd szedni, zsákokba rakni. Az első fagyoknál összerakjuk a kerti lest, most tervezünk Tibi fotós barátommal itatót is, hogy jöjjenek a szép őszi-téli madárfotók. Már be is vagyok zsongva tőle rendesen :o)

4 megjegyzés:

  1. Na, ma aztán feladtad a leckét... Nem tudom megmondani a mai kedvenc képemet - az én szememnek/szívemnek ma igen sok nagyon tetsző felvételt találtam...
    A "Lassan minden elvirágzik" kép címe lehetne: "C’est la vie" is...
    Ezt a sorozatot meg fogom nézni még néhányszor !!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek a fotók :-) Nagyon ötletes cím a képre! Lehet,hogy alkalmazni fogom közösségi oldalakon :o) Egyébként én is visszanézem a fotókat, így olyan mintha újra látnám az egészet, ez a legszebb benne...

      Törlés
  2. Azt kifelejtettem, hogy én is betároltam már a téli madáreleséget - talán idén találok neki valahol a tavalyinál jobb (macskabiztos) helyet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A macskák sajnos elkerülhetetlenek. Még szegény anyósom mondta régen, hogy "Ha nincs macskád, lesz helyette száz" - ha nem is száz, de elég sok jár ide, látván, hogy madarak is vannak a kertben :o(

      Törlés